Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1997:
1 Olin 9-vuotias, enkä oikein muista noista ajoista mitään

Viisi vuotta sitten, vuonna 2002:
1 Olin 14
2 Noina aikoina aloin vaihtamaan kaveripiiriäni, koska en jaksanut sitä ettei muiden kanssa saanut edes jutella ja oli tietty järjestys missä käveltiin ja istuttiin
3 Musiikkimakuni alkoi muokkautumaan omakseni

Kolme vuotta sitten, vuonna 2004:
1 Aloitin opiskelut Kuopiossa alalla joka ei kiinnostanut minua pätkääkään
2 Tuolloin aloitin myös ensimmäinen pitkän seurustelusuhteeni
3 Nukuin öisin 2-3h ja päivät valvoin kofeiinitablettien avulla

Vuosi sitten, vuonna 2006:
1 Toinen vuosi kaksoistutkinnon parissa alkoi ja tutustuin lintsaamisen petolliseen maailmaan
2 Erosin
2 Vietin kuukauden päivät Espanjassa koulun kustannuksella

Tähän asti tänä vuonna:
1 Abivuosi, harmittaa kun muut omanikäiset valmistuivat jo viime keväänä
2 Olen löytänyt itseni aika hyvin, tosin monien mutkien jälkeen
3 Olen pitänyt entistäkin vähemmän yhteyttä vanhoihin kavereihin

Eilen:
1 Käytiin syömässä ja hohtokeilaamassa kavereiden kanssa, mukava tehdä välillä jotain muutakin kuin ördätä baareissa
2 Nauroin koulussa äärettömän paljon

Tänään:
1 Hyödynsin Lindexin osta 3 maksa 2 -tarjousta, joka koski asusteita
2 Kannoin kädet kivusta huutaen kissanruokaa kotiin
3 Siivosinkin vähän

Huomenna:
1 Pesen pyykkiä
2 Siivoan
3 ...toivottavasti teen jotain muutakin

Ensi vuonna:
1 Olen toivottavasti päässyt opiskelemaan jotain mielenkiintoista
2 Käyn enemmän keikoilla
3 Katson luultavasti edelleenkin todella paljon elokuvia